Trollmor

Direktlänk till inlägg 5 juni 2014

Systrarna Bloch

Av Sofie B - 5 juni 2014 06:34

Jag har tyvärr fullt upp i mitt liv just nu och om jag ska erkänna så är jag väldigt dålig på att prioritera... Men idag hoppa jag skolan och jobbet bara för att umgås med min älskade lilla syster. Eftersom hon tar grudenten nästa vecka när jag tar studenten så fick jag ta mig an uppdraget och fixa finakkläder till henne. Min syster är nog den svåraste personen att leta kläder till efter som hon är autistisk och vill att kläderna ska sitta bekvämt. Plus att hon är en pojkflicka och föredrar militära kläder o vapen framför snygga tjej kläder. Men 25 klädesplagg senare och 5 olika butiker lyckades vi hitta en klänning vi båda tycke om!!

Sen hade vi turen med oss så det va mat festival i karlstad så vi gick och umgicks där med!

#matfestival #syster #systerdag #shoping #studenten2014 #grudenten #karlstad #pizza

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie B - 2 december 2015 01:20

Nu har jag ny blogg!   http://nouw.com/soffiepropp   3774506484 ...

Av Sofie B - 4 september 2015 02:10


Oj vilken dag... Fylld med glädje, sorg, stress, rädsla och längtan. Vad vore jag utan min underbara man? Han får mig att mogna mer och mer för varje dag och gör mig till en bättre människa. Igår natt när lilla E hade somnat blev det väldigt djupa sa...

Av Sofie B - 2 september 2015 02:37


Sen i fredags har vi haft en ovanligt gnällig bebis här hemma. I vanliga fall gör han bara ljud ifrån sig när han är hungrig eller om blöjan måste bytas. Men nu va det andra vissor... han har gnällt konstant o va bara nöjd om han fick sitta klistrad ...

Av Sofie B - 29 augusti 2015 17:34


Det blir mycket svårare att inreda ett hus när man är två individer med olika smak... Jag älskar när det är nytt o frächt medans manen tycker att det går lika bra att ha kvar det gamla vardagsrummsbordet som han ärvt av sin morfar... Förstår ni vad j...

Av Sofie B - 27 augusti 2015 20:55


Idag kom alla paketen hem! Två från Jollyroom med babygym, Babysitter och badbalja. Sen Dr brown flaskor från bamba. Bästa flaskorna som finns! Dom är antikolik flaskor och lilla E har inte haft problem med magen en ända gång. Använder inga andra...

Presentation


Blöjor på golvet, kladdhandukar i soffan, alltid håret i uppsat i en slarvig knut och vardagens utmaning är att hitta den lilla nappen som alltid försvinner eller hoppas på att det inte blir kiss fontän när man ska bytta blöja. Ja ungefär så ser en ny bli

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards