Trollmor

Direktlänk till inlägg 10 juni 2014

Student Balen 2014!

Av Sofie B - 10 juni 2014 13:29

Gu vilken dag... Vi sov över hos Amanda och jag I gick upp kl 6.00 för att ducha. Gick o slumra en stund till och så gick jag upp efter 7 igen och åt frukost med tjejerna. Sen började Amandas mamma med Amanda N balfrisyr. Efter henne va det Isabellas tur och sen äntligen min tur.

När jag väl va klar så ringde jag han som skulle köra oss till balen. Men svarar han?! NEJ!! Ringer min granne till slut som har bra koll på honom och får höra att han åkte till Norge för att jobba!! Så nu hände det som inte fick hända!! Vi var en bil kort och fyra pers utan bil till balen!!

Jag ringde runt till varje person som jag kände för att på något sätt få tag på en bil innan balen som börja om en timme!! Men till slut får Amandas mamma tag på en jätte fin mustang vi kan få åka med!! Och trots att mina tårar hade sprutat så satt sminket fast!

Nu va det bara att åka till stan och ha en underbar kväll på balen med mina bästa vänner!

Fler bilder kommer senare!
#kaos #studenten2014 #studentbal #studentbalen #studenten #bal #middag #fest #sommar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie B - 2 december 2015 01:20

Nu har jag ny blogg!   http://nouw.com/soffiepropp   3774506484 ...

Av Sofie B - 4 september 2015 02:10


Oj vilken dag... Fylld med glädje, sorg, stress, rädsla och längtan. Vad vore jag utan min underbara man? Han får mig att mogna mer och mer för varje dag och gör mig till en bättre människa. Igår natt när lilla E hade somnat blev det väldigt djupa sa...

Av Sofie B - 2 september 2015 02:37


Sen i fredags har vi haft en ovanligt gnällig bebis här hemma. I vanliga fall gör han bara ljud ifrån sig när han är hungrig eller om blöjan måste bytas. Men nu va det andra vissor... han har gnällt konstant o va bara nöjd om han fick sitta klistrad ...

Av Sofie B - 29 augusti 2015 17:34


Det blir mycket svårare att inreda ett hus när man är två individer med olika smak... Jag älskar när det är nytt o frächt medans manen tycker att det går lika bra att ha kvar det gamla vardagsrummsbordet som han ärvt av sin morfar... Förstår ni vad j...

Av Sofie B - 27 augusti 2015 20:55


Idag kom alla paketen hem! Två från Jollyroom med babygym, Babysitter och badbalja. Sen Dr brown flaskor från bamba. Bästa flaskorna som finns! Dom är antikolik flaskor och lilla E har inte haft problem med magen en ända gång. Använder inga andra...

Presentation


Blöjor på golvet, kladdhandukar i soffan, alltid håret i uppsat i en slarvig knut och vardagens utmaning är att hitta den lilla nappen som alltid försvinner eller hoppas på att det inte blir kiss fontän när man ska bytta blöja. Ja ungefär så ser en ny bli

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards