Trollmor

Direktlänk till inlägg 24 juli 2014

Random och roliga frågor lista!

Av Sofie B - 24 juli 2014 08:15

Bara för att det kan vara kul för er som läser så får jag bjuda lite på mig själv! 


Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel ? Ja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Ja tror de... inte säker haha
Hur många har du varit kär i? Har bara varit riktigt kär en gång hitills 
Är du kär just nu? Nopp


Tio frågor om dig själv.
Namn? Sofie
När fyller du år? 14 December
Några piercingar? En i läppen, riktigt sugen på att ta en navel piercing eller mag piercing med!
Vad har du på dig just nu? Mina favorit mjukis och BH
Vad tycker du mest om hos dig själv? hmm... mitt hår, ögonbryn o min rumpa! 
Vad är du bra på? På att vara vara en bra kompis tror ja haha!
Vem älskar du mest på denna jorden? Mina underbara vänner o min familj(inklusive hästen så klart)!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Med någon annan så klart men beror på hur stor sängen är haha!

 

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? Amanda, Michelle och Malin tror ja
Vem är den roligaste av dina vänner? Jag haha men Malin kommer på andra plats!
Vem är snyggast av dina vänner? Hallå!? Alla mina väner är rå snygga! 

 

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Tvätat bil, badat, o varit i stallet.
Vad ska du göra nu? Bloggar och Chattar.
Har du gjort något dåligt idag? Ja... fick en rigäl utskälning av mor min...
Vad har du ätit idag? 4st makor!
Har du duschat idag? Ajemen!
Är du trött nu? Nej inte alls!
Vad händer idag? Snart sov dags...


Annat.
Hur mår du just nu? Bättre än igår 
Är du hungrig nu? Nej, åt precis!
Vad är klockan nu just nu? 00:31
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bloggen.

 

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Nopp
Vilket är ditt favoritband/artist? Har för många går inte att välja!
Vad gillar du för musik? Gillar typ allt, men rock o härliga sommar låtar just nu!

 

Kärlek.

Är du kär just nu? Ne inte längre...
Har du kysst någon idag? Nej 
När kysste du någon senast? Måndags natt
Är du romantisk? Haha inte ett dug!  Men jag försöker!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande men har inte brotom 
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej skulle aldrig falla mig i tanken! 
Vem sov du senast bredvid? Victor i Fredags 
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsamans? Mamma va väl 18ca? inte en aning
Hur ska din tjejen/killen vara? Han ska ha skägg o mage som en kar och en mysig personlighet 

 

 

 
 
Oskar

Oskar

25 juli 2014 11:28

Roligt att veta mer om dig vännen

http://yardsochlitetill.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie B - 2 december 2015 01:20

Nu har jag ny blogg!   http://nouw.com/soffiepropp   3774506484 ...

Av Sofie B - 4 september 2015 02:10


Oj vilken dag... Fylld med glädje, sorg, stress, rädsla och längtan. Vad vore jag utan min underbara man? Han får mig att mogna mer och mer för varje dag och gör mig till en bättre människa. Igår natt när lilla E hade somnat blev det väldigt djupa sa...

Av Sofie B - 2 september 2015 02:37


Sen i fredags har vi haft en ovanligt gnällig bebis här hemma. I vanliga fall gör han bara ljud ifrån sig när han är hungrig eller om blöjan måste bytas. Men nu va det andra vissor... han har gnällt konstant o va bara nöjd om han fick sitta klistrad ...

Av Sofie B - 29 augusti 2015 17:34


Det blir mycket svårare att inreda ett hus när man är två individer med olika smak... Jag älskar när det är nytt o frächt medans manen tycker att det går lika bra att ha kvar det gamla vardagsrummsbordet som han ärvt av sin morfar... Förstår ni vad j...

Av Sofie B - 27 augusti 2015 20:55


Idag kom alla paketen hem! Två från Jollyroom med babygym, Babysitter och badbalja. Sen Dr brown flaskor från bamba. Bästa flaskorna som finns! Dom är antikolik flaskor och lilla E har inte haft problem med magen en ända gång. Använder inga andra...

Presentation


Blöjor på golvet, kladdhandukar i soffan, alltid håret i uppsat i en slarvig knut och vardagens utmaning är att hitta den lilla nappen som alltid försvinner eller hoppas på att det inte blir kiss fontän när man ska bytta blöja. Ja ungefär så ser en ny bli

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards