Trollmor

Alla inlägg under september 2014

Av Sofie B - 16 september 2014 23:29

Nu va det ett tag den ja... orsaken är att jag har en sån dålig mobil så går inte att blogga från den utan att det ska krångla o ha sig... Men nu gör jag ett tappert försök!

Så mycket har hänt sen sist, träffat kärleken i Munkfors så bor nästan där just nu eftersom jag får mer lugn där än hemma i Deje för tillfället. Jobb har jag fått med! I en liten Direkten Butik i Karlstad så Jobbar nästan hela veckorna just nu och det är ju super bra! Lönen är dok ett skämt men man kan ju inte få jämt som man vill... underbara arbetskamrater i alla fall o jag stor trivs!

Buss resorna från Munkfors till Karlstad är sjukt dryga dok o går bara varannan timme... men jag överlever får bara mer peppning till att ta det är jädra körkortet då!

Hästen står på villa nu för jag hinner tyvärr inte med henne nu med jobbet o så. Men vi tävlade på nationalls o van halter klasserna!

Så mitt liv är lite ut o in och up o ner just nu men jag kommer snart i fas igen! Love ya!

Presentation


Blöjor på golvet, kladdhandukar i soffan, alltid håret i uppsat i en slarvig knut och vardagens utmaning är att hitta den lilla nappen som alltid försvinner eller hoppas på att det inte blir kiss fontän när man ska bytta blöja. Ja ungefär så ser en ny bli

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards