Trollmor

Alla inlägg under november 2014

Av Sofie B - 2 november 2014 23:59

Det värsta som finns är att jobba på söndag... Nästan inga kunder och väldigt ensamt eftersom kollegan slutar redan vid 5 så 5timmar kvar helt själv i butiken!
Men idag blev jag räddad! Min själsfrende Amanda ska börja jobba på mitt jobb så hon va med mig hela kvällen för att lära sig jobbet. Tänk att jag o denna underbara människan gick i samma skola och gymnasieskola! Hon är den äldsta o bästa vännen jag har och nu ska vi till och med börja samma jobb! Två flugor i en smäll det är vi det!

Av Sofie B - 1 november 2014 23:32

Haft kvälls pass idag på jobbet. Min kille körde sitt första riktiga pass idag med (japp vi jobbar på samma jobb) Så nu är båda helt slut... inte nog med att jag jobba kväll, har sovit jätte lite inatt för att jag var tvungen att dra till hem mamma direkt efter jobbet igår för att hästen hade fått kolik! Så fick ta hand om Dockan hela natten o invänta veterinär. Så efter denna dagen förtjänar jag lite sötsaker!

Bästa o godaste chokladen o lite pucko på det är inte fel!

Av Sofie B - 1 november 2014 23:24

Nu va det ett tag sen ja vet... Men nu har kan äntligen fått en mobil som går att blogga med utan att det ska krångla hit o ditt. Mycket har hänt o mycket sker o just nu är livet på topp! Har flyttat ihop med min kille i ett hus i Munkfors, känns helt underbart! Vi har även skaffat två katter ihop. Jo här går det undan kan man lugnt säga!
Jobbet rullar på det med, jag är den ända som är kvar av dom ny anställda o chefen är mycket nöjd med mitt arbete. Så just nu är det fullt upp med att jobba o hålla ordning i huset. Känns som att jag lever igen dröm!

Presentation


Blöjor på golvet, kladdhandukar i soffan, alltid håret i uppsat i en slarvig knut och vardagens utmaning är att hitta den lilla nappen som alltid försvinner eller hoppas på att det inte blir kiss fontän när man ska bytta blöja. Ja ungefär så ser en ny bli

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards