Trollmor

Direktlänk till inlägg 1 november 2014

Lördag o jobb!

Av Sofie B - 1 november 2014 23:32

Haft kvälls pass idag på jobbet. Min kille körde sitt första riktiga pass idag med (japp vi jobbar på samma jobb) Så nu är båda helt slut... inte nog med att jag jobba kväll, har sovit jätte lite inatt för att jag var tvungen att dra till hem mamma direkt efter jobbet igår för att hästen hade fått kolik! Så fick ta hand om Dockan hela natten o invänta veterinär. Så efter denna dagen förtjänar jag lite sötsaker!

Bästa o godaste chokladen o lite pucko på det är inte fel!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie B - 2 december 2015 01:20

Nu har jag ny blogg!   http://nouw.com/soffiepropp   3774506484 ...

Av Sofie B - 4 september 2015 02:10


Oj vilken dag... Fylld med glädje, sorg, stress, rädsla och längtan. Vad vore jag utan min underbara man? Han får mig att mogna mer och mer för varje dag och gör mig till en bättre människa. Igår natt när lilla E hade somnat blev det väldigt djupa sa...

Av Sofie B - 2 september 2015 02:37


Sen i fredags har vi haft en ovanligt gnällig bebis här hemma. I vanliga fall gör han bara ljud ifrån sig när han är hungrig eller om blöjan måste bytas. Men nu va det andra vissor... han har gnällt konstant o va bara nöjd om han fick sitta klistrad ...

Av Sofie B - 29 augusti 2015 17:34


Det blir mycket svårare att inreda ett hus när man är två individer med olika smak... Jag älskar när det är nytt o frächt medans manen tycker att det går lika bra att ha kvar det gamla vardagsrummsbordet som han ärvt av sin morfar... Förstår ni vad j...

Av Sofie B - 27 augusti 2015 20:55


Idag kom alla paketen hem! Två från Jollyroom med babygym, Babysitter och badbalja. Sen Dr brown flaskor från bamba. Bästa flaskorna som finns! Dom är antikolik flaskor och lilla E har inte haft problem med magen en ända gång. Använder inga andra...

Presentation


Blöjor på golvet, kladdhandukar i soffan, alltid håret i uppsat i en slarvig knut och vardagens utmaning är att hitta den lilla nappen som alltid försvinner eller hoppas på att det inte blir kiss fontän när man ska bytta blöja. Ja ungefär så ser en ny bli

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards