Trollmor

Alla inlägg under augusti 2015

Av Sofie B - 29 augusti 2015 17:34

Det blir mycket svårare att inreda ett hus när man är två individer med olika smak... Jag älskar när det är nytt o frächt medans manen tycker att det går lika bra att ha kvar det gamla vardagsrummsbordet som han ärvt av sin morfar... Förstår ni vad jag menar? Jag har länge velat ha nya sängkläder men jag o gubben har aldrig kommit överens om hur vi ska ha det. Så nu när jag väl fick tummen ur så blev resultatet svart...

Men jaja jag fick i alla fall mitt sängöverkast o sängkappa som jag velat ha så länge men i svart då. Och vi kom faktiskt överens om att vi skulle ha mörklila detaljer! Men tror ni att vi hitta några? Ne så klart inte... Det är ju tydligen inne att ha grådassiglilla färg nu så alla andra lilla färger har försvunnit! Men vi får hålla utkik att dom kommer tillbaka igen! Så jag i alla fall kan få ett par gardiner o kuddar till sovrummet i mörklila ?
#samboliv

Av Sofie B - 27 augusti 2015 20:55

Idag kom alla paketen hem!
Två från Jollyroom med babygym, Babysitter och badbalja. Sen Dr brown flaskor från bamba.
Bästa flaskorna som finns! Dom är antikolik flaskor och lilla E har inte haft problem med magen en ända gång. Använder inga andra flaskor än just dessa! ?
Lilla E blev nöjd (somna framför tv i Babysittern med det samma...) och mamma o pappa hade så klart lika kul. Tror man blir barn på nytt när man skaffar barn haha!

Av Sofie B - 27 augusti 2015 20:48

Oj oj oj... då va jag tillbaka! Så himla blogg sugen igen så då ger vi det ett försök till. Måste bara damma av bloggen lite ser ja... Detta är ganska sjukt för den tjejen som skrev för ett år sen är en helt annan idag och då menar jag verkligen en helt annan!
Kan ju börja att berätta att jag är mamma ledig nu sen en månad tillbaka. Haha den såg ni inte komma va? ? Sa ju det...
Ja vad hände... killen jag träffa för ett år sen va kärleken i mitt liv helt enkelt. Så nu har vi flyttat till eget större hus o har vår son på 4 veckor o 2 dagar här hemma. Han blir 1 månad imorgon ?
Så nu är jag mamma ledig så det är väl dags att blogga igen, blir nog lite bebis tema på bloggen nu dok... ?

Tack o hej så länge!

Presentation


Blöjor på golvet, kladdhandukar i soffan, alltid håret i uppsat i en slarvig knut och vardagens utmaning är att hitta den lilla nappen som alltid försvinner eller hoppas på att det inte blir kiss fontän när man ska bytta blöja. Ja ungefär så ser en ny bli

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards