Trollmor

Alla inlägg den 27 juni 2014

Av Sofie B - 27 juni 2014 16:20

Gud vilken kanon bra start på sommaren!! INTE!! 

Legat sjuk sen Studenten... och förkylningen vill inte släppa... Sen att jag inte har jobb gör ju allt mycket bättre. Kanske tur ändå, anars skulle jag blivit av med hela jobb skiftet som jag fick innan dom sa upp allt på jobbet.

Jag har i alla fall hunit skriva in mig på arbetsförmedlingen och gått en kurs inför körkortet fast jag ienkligen borde legat kvar i sängen. Får håla tummarna så jag blir frisk till nästa vecka då Putte i Parken är!

Sätt fram emot den hela våren och framför allt träffa alla mina underbara väner igen! 

Men får se...det är tävling i morgon och jag ska tävla 3 hästar och enligt vädret så ska det vara regn hela dagen. Så det är ett under om jag tillfrisknar efter denna tävlingen. Men det ska bli så kul!! 

Presentation


Blöjor på golvet, kladdhandukar i soffan, alltid håret i uppsat i en slarvig knut och vardagens utmaning är att hitta den lilla nappen som alltid försvinner eller hoppas på att det inte blir kiss fontän när man ska bytta blöja. Ja ungefär så ser en ny bli

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards