Trollmor

Alla inlägg den 5 juni 2014

Av Sofie B - 5 juni 2014 06:42

Man får allt prov smaka det tuffa vuxen livet ibland och det är väl på tiden? Så idag är jag uppe med tuppen för att hoppa in som vikarie på axfood i karlstad och jobba med Linas mat kasse igen. Tror det eller ej men det är ett tu jobb! För gången packade jag och två andra personer ca 400 mat kassar tillsammans! Men det är kul att testa andra jobb särskilt nu när man snart är arbetslös. Så börjar jobba 7.30 till 15.00 och sen blir det att jobba på Makalös på kvällen 16.30 till 12.00 Så nu kör vi!!

#jobb #jobbgalen

Av Sofie B - 5 juni 2014 06:34

Jag har tyvärr fullt upp i mitt liv just nu och om jag ska erkänna så är jag väldigt dålig på att prioritera... Men idag hoppa jag skolan och jobbet bara för att umgås med min älskade lilla syster. Eftersom hon tar grudenten nästa vecka när jag tar studenten så fick jag ta mig an uppdraget och fixa finakkläder till henne. Min syster är nog den svåraste personen att leta kläder till efter som hon är autistisk och vill att kläderna ska sitta bekvämt. Plus att hon är en pojkflicka och föredrar militära kläder o vapen framför snygga tjej kläder. Men 25 klädesplagg senare och 5 olika butiker lyckades vi hitta en klänning vi båda tycke om!!

Sen hade vi turen med oss så det va mat festival i karlstad så vi gick och umgicks där med!

#matfestival #syster #systerdag #shoping #studenten2014 #grudenten #karlstad #pizza

Presentation


Blöjor på golvet, kladdhandukar i soffan, alltid håret i uppsat i en slarvig knut och vardagens utmaning är att hitta den lilla nappen som alltid försvinner eller hoppas på att det inte blir kiss fontän när man ska bytta blöja. Ja ungefär så ser en ny bli

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards